keskiviikko 16. helmikuuta 2022

Vintin tyhjennys

 Aika kuluu... tätä puodin pitoa tulee parin kuukauden päästä täyteen 17 vuotta! Se on aikamoinen aika tässä koko ajan muuttuvassa maailmassa. Olen tosi onnellinen, kun olen - vanhana rouvana - selättänyt tyynet ja myrskyt ja että meillä on ollut viimeset 7 vuotta toimiva verkkokauppa. Siitä olen rinta rottingilla!

Verkkokauppa

Ajatuksissa on, että tämän vuoden vielä pyöritän tätä puotia. Sitten jään ansaitulle eläkkeelle. No, toki kaupankäynti on niin verissä, että jossakin muodossa - ihan vaan harrastuksena - teen jatkossakin kauppaa.

Tämä puotiaika on ollut kerta kaikkiaan ihanaa aikaa. On saanut tutustua erilaisiin asiakkaisiin. Viime vuodet tosin on mennyt "piilossa" koneen äärellä. Ja mikä parasta, olen saanut uppoutua oikein kunnolla vanhoihin tavaroihin, joista olen ollut koko ikäni kiinnostunut. Siksipä se tieto-taito onkin niin tärkeää, ettei sitä heitä kerralla pois.

Jossain vaiheessa palaan vielä tähän asiaan.

Nyt on vintin tyhjennys käynnissä . Kovin paljoa siellä ei enää tavaraa olekaan, mutta jotain pientä...

Kuten nämä maljakot. 
 Oikealla oleva keltainen MYYTY.
Jos jokin näistä kiinnostaa, kommentoi tai laita sähköpostia: 
tilapuoti@gmail.com

Tilapuodin Emäntä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Takapihalla

 Tänään innostuimme Isännän kanssa pitämään oikein pihatyöpäivän. Kävimme vanhassa kodissa keräämässä perennoita. Juu ja uudet asukkaat oli ...